Епоха digital ставить перед HR нові вимоги та кидає виклики. Про те, як з ними справляються українські компанії і які рішення використовують у рекрутингу, навчанні, оцінці персоналу та в комунікаціях бренда розповідала Лариса Онипко, керівник проекту


DIGITAL-РЕКРУТИНГ на прикладі кейсу «JOB BOT» SALATEIRA
Salateira стала першою українською компанією в ресторанній сфері, що запустила співбесіди за 90 секунд за допомогою Job Bot. Таке рішення має численні переваги: можливість пройти співбесіду за допомогою мобільного додатку Telegram, Viber чи Facebook всього за 90 секунд, можливість пройти співбесіду в будь-який час та де б ви не були, простий та цікавий спосіб спілкування з ботом. Job Bot дозволив збільшити відгуків в 1,5 рази в порівнянні з пошуком персоналу в соціальних мережах, поповнити кадровий резерв за 2,5 місяці на 2767 осіб, знизити вартість залучення одного кандидата у 2 рази.
DIGITAL-НАВЧАННЯ на прикладі кейсу «Онлайн-практика» ПриватБанку
З метою залучення студентів в будь-яких точках України отримати додаткову освіту, пройти практику і отримати можливість працевлаштування та створення унікальної бази кандидатів була створена сучасна, унікальна онлайн-платформа для практики в банку. Умови старту дуже прості. Студенти вищих навчальних закладів України, що знаходяться в будь-якій точці світу, зацікавлені в одержанні реальних знань і практичного досвіду банкіра, можуть пройти практику в ПриватБанку в режимі онлайн. Для цього достатньо зареєструватися на сайті, мати картку ПриватБанку, пройти 10 модулів теорії і виконати 5 практичних завдань. При успішному проходженні практики студент отримає іменний сертифікат зі спеціалізацією і набраними балами. Сертифікат можна пред'явити як у виші для підтвердження практики, так і при працевлаштуванні.

HR-МАРКЕТИНГ на прикладі кейсу «Центр кар’єри» Метінвесту
Компанія, проаналізувавши досвід кандидата при працевлаштуванні на підприємства, вирішила істотно спростила всі етапи взаємодії з компанією. Тепер строк працевлаштування скоротився в 6 разів (з 45 до 9 днів), а інформацію про вакансії кожного з 4 підприємств не потрібно спеціально шукати - вона доступна в зручному офісі Центру кар'єри Метінвест. Саме в Центрі кандидатам підбирають вакансії, що відповідають їх кваліфікації, проводять інтерв'ю і вступні інструктажі з охорони праці та промислової безпеки, оформлюють всі необхідні документи. 40% вакансій підприємств комплектуються за рахунок роботи Центру кар'єри.
HR-АНАЛІТИКА на прикладі кейсу « «Розрахувати не можна вгадати. Де поставити кому?» Академії ДТЕК
Більша частина 73 000 співробітників ДТЕК задіяні на виробництві чи видобуванні ресурсів. Тому ключовий пріоритет та мета компанії - щоб кожен співробітник після зміни цілий та здоровий повернувся додому та звести травматизм до 0 до 2030 року. Шлях до цієї цифри розпочався з глибокого та масштабного дослідження, щоб зрозуміти, хто та чому порушує. Так, задачею на 2017-2018 було впровадження інструментів HR-аналітики, які будуть визначати порушників. Завдяки проекту компанія сформувала портрет порушника та інструмент його виявлення.

А у вашій компанії ведеться робота з HR-брендом? Можливо, ви маєте круті проекти з навчання та розвитку співробітників чи з HR-автоматизації? Або ваша система мотивації має дієвий результат?
Якщо так – запрошуємо стати номінантом Премії HR-бренд 2019.
Телефонуйте +38 044 230 87 39 або напишіть нам info_ukraine@grc.ua
Відвідання конференції – це чудова можливість дізнатись про актуальні тенденції та нові, ефективні ідеї, що з'являються у галузі, а також вивчити ті HR-інструменти, які компанії-лідери використовували протягом останнього року. Більше того – до 31 серпня включно діє знижка 10% на квитки типу VIP та Бізнес на найграндіознішу та найочікуванішу HR-подію року – підсумкову конференцію Премія HR-бренд Україна 2019!
Слідкуйте за нашими заходами для HR-спільноти в вашому персональному кабінеті роботодавців на grc.ua | grc, а також на